Сторінки

понеділок, 23 грудня 2013 р.

новорічна хатинка і цілий вагон новин))

скучили за мною))) а в мене для вас вагон новин, але почнемо з хатинки - в ЗДД стартувало нове завдання Майстри скрапу


і цього разу ми ліфтимо чудову майстриню Олю Струк! я її фанатка вже більше 2-х років)))) 
і так ліфтили ось такі чудові хатинки:

я від них в дикому захваті!! ось мій варіант:

 

а ще 21 грудня  я побувала в Олі на МК))) довольна як слон))) незважаючи на те, що я прихворіла і з простудою поїхала на Київ, все було просто чудово!!! від самого МК мене ще й до сьогодні переповнюють емоції....настільки все було душевно, весело і цікаво) багато нового дізналася для себе, полюбила Graphic45, а ще зрозуміла, що я все роблю дуже швидко))) треба трошки пригальмувати, а то якість робіт почне страждати((...але це таке, деталі)

і так, майстрували ми Рамочку трансформер!!! Ось тут можете глянути на оригінал!)) свій варіант я покажу пізніше, бо хочу доопрацювати детальки)) 

а тепер кілька фото з самого МК:

Оля нам все пояснює, розказує

а тут саме головне!! я навіть і не думала, що коли скраплю - кривляюся))))) смішно на себе дивитися збоку))))

ну  і в результаті ось така рамочка в мене получилася:

але це тільки одна сторона і без деталей, які я зараз допрацьовую)))

ну і всі ми разом:

дякую Олі за фото! Більше зможете подивитися ось тут!!

а після МК ми всі дружньою компанією приєдналися до дівчат на новорічному скрап-корпоративі)))) і тут я себе відчула у своїй тарілці)))) стільки цікавих людей, стільки неймовірних робіт і ціла купа подарунків! треба таке і в Тернополі організувати...така собі зустріч тернопільського скрап-клубу)) а не погана ідея! а ще познайомилася з майстринями, яких раніше бачила тільки в блогах! дуже веселі, позитивні і цікаві дівчата. ще й виявилось, що вони мене знають)) впізнати по роботах)) признаюсь чесно - це приємно!

ось кілька фото:

то ми з Олею)) прекрасна майстриня і просто чудова людина!!)
дякую Олюська за незабутній день!


мій хом'як в дикому захваті від подаруночків))


більше фото ви зможете подивитися ось тут!!

і на кінець хочу показати кілька фото, які я зробила минулого тижня, коли в Тернополі був неймовірний іній:


ну як можна не любити зиму?!!)) 

все.....біжу готували гарячий чай з бадьяном)) гарного вам вечора і море позитивних емоцій!

цілую і обнімаю,
па-па


5 коментарів:

  1. Клас))шкодую,що про мк не знала.Будиночок і рамочка чудові!)А фото взагалі мовчу!Молодчинка;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Анюта! Я думаю то не останній мк Олі) з власногодосвіду раджу піти - це того варте!

      Видалити
  2. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨. *
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ **
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨***o***
    ¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
    ¨¨¨¨¨**♥**o**o**
    ¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
    ¨¨¨*****♥*o**o****
    ¨¨**♥**o*****o**♥**
    ¨******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥ *
    ¨¨¨¨¨____!_!____
    ¨¨¨¨¨\_________/¨¨

    Merry Christmas and a prosperous New Year!

    ВідповістиВидалити
  3. классный домик! и фотки шикарные))
    и спасибо еще раз за красивую открытку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! А у захваті від твоїх творінь!

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))