Сторінки

середа, 6 листопада 2013 р.

я серед кращих))

і знову мене порадувала Яна Смакула із Зроби сама)) я серед кращих у Новорічному марафоні

приємно, коли відмічають твої роботи))) усім творцям приємна похвала)...але це не означає, що буду задирати носа вище неба)))))) а буду дальше експериментувати, випробовувати і вчитися!!!
а ось і роботи:

і листівки: 


до нового року готова)))) а як у вас йде приготування до новорічних свят? плануєте цього року робити власноруч декор? чи можливо альбом?

2 коментарі:

  1. Роботи просто чудові, цілком заслужено потрапили у ТОП, так що можна трішки й позадирати носика )))

    ВідповістиВидалити
  2. Ну я тебе вже вітала сьогодні, та зроблю це ще раз тут у блозі)) Вітаюююююю!!! Так тримати!!! Від тежиків я в захваті, вони крутецькі!!
    щодо новорічних планів.. хм... точно хочу довишиватьи картину, ту що ще минулого року розпочала, над рештою ще не думала)))

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))