Сторінки

вівторок, 26 листопада 2013 р.

ялиночка ;-)

потягнуло мене альтер-скрап))) осіння хатинка вже є)) тепер черга чогось зимового....і якраз в ЗДД стартував новий ліфтинг чудової майстрині Лени із Ленкино)))


поки ще не придумала як назвати те що я зробила))) тому залишу це вам)) на власника самої оригінальної назви буде чекати подаруночок від Миколая)))

ну а тепер моє творіння:


і детальки:


ну і ще її можна поставити на стіл, як новорічну прикрасу:


мені дуже сподобався такий ліфтинг) дуже цікава і не проста робота, але результат того вартий)) 
приєднуйтесь до нашої душевної команди!!





4 коментарі:

  1. Іра, така чудова ялиночка! А що це за лампочки? Вони ж манюні повинні бути, судячи по фото. Класні такі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Аліса))) Лампочки купила в місцевому магазині, де є товари для скрапу) марки не скажу, бо не маю оригінальної упаковки(((

      Видалити
  2. А я счастливая обладательница этого сказочного чуда! УРА!!!!! Дякую моя дорогенька :-)

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))