Сторінки

середа, 20 листопада 2013 р.

Великому кораблю велике плавання!))

привіт-привіт мої любі))) а в мене листівочка) в ЗДД продовжується Транспортний марафон


Вже четвертий етап!!!  і головним елементом на цьому етапі є корабель) мене морська тематика дуже надихає, тому листівка склалася швидко, практично на одному диханні за пів години))
і ось результат:


ось така собі чоловіча листівка, правда? до недавніх пір в мене був шаблон таких листівок. типу, що всі чоловічі листівки мають бути темних кольорів, мінімум елементів (в основному нашарування кількох видів паперу), можливо якісь шестерні ну і т. д. а мій Вовка мені постійно толкував "чого всі думають, що нам, чоловікам, не подобаються яскраві листівки? і чого ніхто на них не чіпляє квіточку?))))" ось так от))) але після цих слів мені набагато простіше робити такі складні (з точки зору тематики) листівки...ну квіточки я ще не наважуюся чіпляти, але яскравості додала)))
а як ви робите чоловічі листівки?)) поділіться досвідом)) було б дуже цікаво почитати)

6 коментарів:

  1. Дуже гарна листівка, особливо сподобалась ідея з морськими зірками! Я доречі теж робила чоловічу листівку з кораблем - http://22nadija.blogspot.com/2013/01/blog-post_7260.html але я туди втулила квіти :) Там корабель намальований. Взагалі мені дуже подобається в чоловічих листівках використання ескізів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ескізи додають солідності...мені вони дуже подобаються))

      Видалити
  2. Красивейшая открытка, просто потрясающие темпы...... и шикарные фото )). Я одну открытку могу делать дня три и все равно оставаться недовольной ))), а мужские открытки- это ж вообще..... нереально!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) дякую) треба, напевно, зробити МК по чоловічих листівка) може комусь пригодиться)

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))