Сторінки

пʼятниця, 15 листопада 2013 р.

закохані пташечки)

мені так сподобався чіпборд від Скрап-студії "З любов'ю"))) я тепер починаю його використовувати майже у всіх робота))) в новорічних тегах теж їхній чіпборд)) 
ну а тепер ще одна робота із чудовими пташечками:


і по-ближче:


я від них просто у захваті))) це в мене получилися ранні пташки, бо робила їх о шостій ранку))) люблю таких клієнтів, які відтягують до останнього моменту))) чесно! це мене заставляє більше самоорганізовуватися) я за вчора стільки всього встигла зробити і це тільки завдяки тому, що встала на дві години швидше ніж завжди! то мене Нюта надихнула із своїм "тайм-менеджментом") стільки всього встигати - це ж мега-трудівниця!! вона молодчинка!)

3 коментарі:

  1. Мені Так сподобався конвертик! І ніжно і яскраво водночас.

    ВідповістиВидалити
  2. дякую) я люблю поєднувати яскраві кольори)

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))