Сторінки

четвер, 14 листопада 2013 р.

три в одному)))

а я до вас з конвертиком) ще один експеримент з яскравим папером) зовсім не схожий на ті, які я робила раніше) це вже добра традиція, робити кожного разу щось нове:


це конвертик для хлопчика на день народження, якому виповниться 1 рочок) мені чомусь захотілося зробити щось яскраве... думаю мети досягнуто))
а чому три в одному, тому що з ним я приймаю участь втрьох завданнях:

Листівка за скетчем №20 від Зроби сама, а ось і сам скетч:


а ще хочу вам похвалитися) ви вже помітили, що конвертик фотографувався на підставці?))) так ось, це маленький мольберт від Скрап-студії "З любов'ю":


він такий класний! я просто у захваті!)) такий ажурний) хочу трішки задекорувати, але ще не придумала як))) може ви мені підкинете ідеї?)) га?)))

15 коментарів:

  1. ну все, тепер я теж хочу мольберт)
    і конвертик визиває тільки позитивні емоції)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))) о, я довго шукала, щось підходяще для фотосесій))) а мольберт виявився ідеальним!) раджу!

      Видалити
  2. Класний конверт. Такий веселий та яскравий. А традиція твоя мені подобається)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) приєднюйся! будемо разом експериментувати!)

      Видалити
  3. дцжк кльовий, справді яскравий і веселий

    ВідповістиВидалити
  4. Очень классный!
    Спасибо,что приняли участие в задании нашего блога!
    С ув. Вика(СкрапушкаРу)

    ВідповістиВидалити
  5. какой красивый - спасибо от Скрапушки!

    ВідповістиВидалити
  6. Красивення открытка!!! а как узнала что с Тернополя она- душа разрадовалась! Привет чудесному городку!!! я его люблю))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)) Приятно познакомится) будете в наших краях - дайте знать! можно будет встретится)

      Видалити
  7. У меня брат живет в Бiла)))) часто бываю и очень люблю Тернополь) Обязательно дам знать! Очень хотелось бы пообщаться)

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже яскрава, стильна та життєрадісна листiвка! Дякуємо вiд ВСК)

    ВідповістиВидалити
  9. какая яркая, детская, чудесная ....
    Спасибо от Волга-скрап

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))