Сторінки

понеділок, 11 листопада 2013 р.

мій перший майстер-клас))

так, я от такий партизан))) тихенько мовчала в блозі, що збираюся провести майстер-клас по листівках) напевно боялася, що можуть осудити, типу "ще сама нічого толком не вміє,а вже збирається вчити других")) тому про МК було оголошення тільки в контакті і магазині Канцелярка (де проводився мас майстер-клас)
планувалося все те дійство довго))) то в мене часу не було, то Канцелярка не мала можливості відкритися в неділю, то я довго зважувала всі "за" і "проти"....копалася в собі "чи маю я що людям показати, чи зможу чогось навчити"...

але все пройшло просто супер!!!))) прийшли до мене шість учнів)) навіть серед них була вчителька математики! були зовсім новачки, які взагалі перший раз робили листівку і були вже кардмейдери зі стажем (Надя, Галя), і навіть художниця)) компанія підібралася різношерста, але дуже весела і приємна)

три години пролетіли на одному подиху))) за цей час встигли зробити листівку на весільну тематику (її робили по шаблону) і новорічну (а от з цією листівкою всі відривалися як самі хотіли))) в результаті всі були в глітері, довольні, натхненні і просто щасливі від того що так весело з користю провели недільний день!))
ну,  а тепер фото)))

то я така довольна, що можу від душі наговоритися про скрап і листівки)))

пішов процес))) всі активно вирізаємо заготовки)))


 підбираємо папір))

"а от зараз я вам таке покажу)))), ну таке)), що ж таке об'ємна листівка))))"

Надя (наша щебетушка), як самий досвідчений скрапер серед всіх,пішла перша в бій))) з різаком, щоб вирізати основу)

а це Оля, яка взагалі перший раз взялася за листівку! радості від створеного шедевру власними руками не було меж)))

а це наша красуня-художниця Віка, яка перший раз різала на різаку і вирізала на біг шоті) 

творчий процес в самому розгарі)))

Надійка всім активно розказувала і пояснювала як що можна використати (моя помічниця)

а ще до нас завітала зірка)) Мар'яна Grushe4ka 

ну а дальше дироколимо, тонуємо, вирізаємо....- творимо:


а тепер творіння:

дуже гарні роботи получилися з абсолютно однакових наборів матеріалів і інструментів!! враховуючи ще й те, що більшість учасників мк перший раз робили листівки!! непогано як для новачків получилося, правда??


ну і партія новорічних листівок, де кожен творив як сам хотів))))


ось така позитивна неділя  в мене получилася))) 
признаюся чесно - сподобалося! стільки емоцій і натхнення, аж крила від них виростають)) тепер точно знаю, що це не останній мк...стільки ще можна навчитися і показати...мама-мія))) 
особисто мені дуже не вистачало таких мк, коли я тільки починала робити листівки!! інтернет інтернетом, а практичні заняття дають більше, займають менше часу і залишають море позитиву і натхнення! для новачка це незабутній досвід!)) 

6 коментарів:

  1. Супер. Я знала,що буде класно і весело. Ти молодець. Листівки бомбові вийшли. Шкода, що новорічних ближче нема,детальніше.
    Це все і від вчителя залежить, тим більше,що майже всі новачки. Початок покладено. Чекаю цікавого продовження.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Юля! Було б дуже цікаво, як би було більше майстрів з досвідом...вчилися б один у одного))

      Видалити
  2. Яка ти молодець! МК дуже потрібні! Я всіма руками ЗА. Люблю і проводити їх і відвідувати! Це такий позитивчик завжди
    А листівочки дуже гарні вийшли!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Аліса)) Впринципі, на мк мене наштовхнули все відвідані мною) тай за два роки не малий багаж за плечами назбирала)) є що передати новачкам для опчатку))) ну це я так скромно про себе)))

      Видалити
  3. роботи просто бомбезні!
    про наступний МК попереджай завчасно - спробую зі Львова вибратись:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Обов'язково!! я ще так, один для новачків проведу, а там дальше буду щось серйозніше планувати))

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))