Сторінки

пʼятниця, 1 листопада 2013 р.

а в КС новий скетч) + натхнення + листівка за скетчем

а ви вже бачили?))) в Київському скрапклубі стартувало нове завдання - скетч!)



дуже класний скетч, такий новорічни-новорічний!)))) 
 а ось і моя робота:


така собі напів-еко листівка))бо в ній я використала березову гілочку як основу для віночка, і сушений мох. дуже він мені сподобався в роботі. такий насичений зелений колір - додає контрасту.
а ви використовуєте натуральні матеріали у своїх роботах? якщо так, то які?

ну і порція натхнення)) ви чули про інтуїтивне малювання?
а я вже встигла з ним познайомитися))) десь три місяці тому натрапила на чудову художницю Flora Bowley яскрава представниця цього напрямку! раджу всім переглянути її роботи, особливо тим, кому бракує натхнення!) картини зачаровують!!!  а нещодавно вона виклала відео із процесом створення однієї із останніх картин - мені просто дух від нього захопило! а ще враховуючи мою особливу любов до бризгання (хоча по останніх роботах такого не скажеш;-))) дивно якби вона мені не сподобалася....ну все, більше втомлювати вас своєю писаниною не буду))) надихайтесь!!!!

video

приємного перегляду)

ну і, як то кажуть "в останній вагон")))), заскакую із своє першою чоловічою листівкою, яку не соромно показати людям!)))))




а надихнув мене на неї скетч від Fairy's Challenge



ось так от...помаленьку входжу в ритм, надихаюся на нові роботи і нові сміливі експерименти)

2 коментарі:

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))