Сторінки

пʼятниця, 22 листопада 2013 р.

Майстерня різдвяних листівок - частина 1

майстерня свою роботу розпочала вже давно, а я тільки вчора))) ну, я люблю робити фони власноруч, але чистий штампінг це щось з чимось) тяжко він мені дався, довго думала, як зробити...але немає нічого, що не можливо вирішити)))

і так, листівка перша:


просто розфарбованих штампів мені виявилося замало) і я готова познайомити Вас із своєю новою пристрастю - ГЛІТЕР! я вся в глітері, підлога, стіл, листівка і навіть моя киця))) ще й чоловікові ввечері перепадає)) сиплю його всюди, а палітра вже налічує десять кольорів)) ось так я зраджую бризгам і кляксам))) 

ну і приєднуйтесь до Майстерні різдвяних листівок від Зроби сама разом зі мною! 


як бачите це чудова можливість спробувати свої сили в інших напрямках!

3 коментарі:

  1. Вау, виглядає круто!!! Аж самій захотілось спробувати поштампувати!!!

    ВідповістиВидалити
  2. мені теж дуже сподобалась)

    ВідповістиВидалити
  3. ох, яка краса! чудово виблискують ті сніжинки! Дякую, що долучилася до моєї майстерні!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))