Сторінки

середа, 23 жовтня 2013 р.

хвалюсь)))

а ви вже бачили?))))) ну дуже кортить похвалитися))) я приймаю участь у марафоні "Новорічні листівки разом" від Зроби сама!....так як я дуже "чемна" і пропустила цілих 3 етапи(((, але, на щастя,  роботи по всіх етапах приймаються до третього листопада!!! хто ще не встиг розпочати підготовку до нового року, може почати прямо зараз!!!
і не менш приємна новина: мої роботи серед кращих! по двох етапах марафону)) радості немає меж, аж захотілося наздогнати інші три етапи)))
ось вони:


і 


мені навіть сподобалося робити по три роботи в одному стилі)))

P.S. хотіла вас запитати як краще фотографувати роботи? раніше я фотографувала на білому фоні, а тепер експериментую)) який варіант вам подобається найбільше?

а ще хочу вам показати, де я проводжу майже кожні вихідні))

Дністровський каньйон)

гарно правда?)) там я вправляюся в фотографуванні. ось ще декілька фото з останньої поїздки:


це глід, який ми заготовляли на зиму)


і шипшину також)


і листочки встигла сфотографувати, коли вони ще не стали коричневими)


ну і декілька останніх грибочків із цьогорічного урожаю)



на цьому все)) сподіваюся вам сподобалися фото))

Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))