Сторінки

вівторок, 22 жовтня 2013 р.

я в ДК Київського скрап-клубу))

УУРРАА!!! нарешті дочекалася))  пам'ятаєте я писала про те, що на один місяць попаду в ДК до КС?!! так ось: Я ВЖЕ ТАМ!))))) точніше ось тут! чесно зізнаюся - відчуття приємне. тим більше, що я просто у захваті від КС!!
ну і перше завдання (далеко не перше для КС), в якому я не учасник, а дизайнер, "В яблочко"


роботи дизайнерів неймовірні! справді надихають....сподіваюся і моя робота надихне когось на шедевр))) а ось і вона, а точніше він - це блокнотик для нових відкриттів та ідей:


як ви всі знаєте, для Ньютона яблучко багато в чому допомогло)))) особливо в теорії про земне тяжіння)) але не будемо такими радикальними, особливо зараз (восени), коли під яблунею особливо небезпечно))))) краще всі ідеї (цікаві, сміливі, інколи безглузді) записувати в блокнот, який має завжди бути під рукою.....хто зна до чого це може привести....)))
а також всім раджу прийняти участь у чудових завдання від Київського скрап-клубу!!)))



4 коментарі:

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))