Сторінки

понеділок, 30 вересня 2013 р.

грибна пора + ТОП + багато конвертиків))

привіт - привіт!))) ГРИБНА ПОРА НАСТАЛА)))) і навіть таким лінивим грибникам як я і мій Володя цього року пощастила))) в ліс ми збираємося вже напевно 2 роки....і все ніяк не виберемося....тому гриби цього року прийшли до нас самі)))) виросли біля гаража в селі))) ще як в рифму попала!)))
ось опеньки цьогорічні))) 


пощастило нам, правда?!!!)))


 і знову мене фотоапарат здивував)))) я з фототехнікою не зовсім на ти)....поки що на "ви" і через "перепрошую"....але грибочок получився гарний! (ось так скромно))



ну і Я В ТОП!!! і цього разу не з листівкою....що мене ще більше радує...а із сторінкою!! 


припала вона до душі Днепропетровскому клубу "Бумажное вдохновение" дуже приємно!! дякую дівчата!!!

ну і....минула субота для мене була дуже плідною....цілих 5 конвертів для грошей зробила)))
ось вони:


а тепер кожен окремо:


ну як?...
доречі....давно хотіла запитати: як фото? нормально дивляться? ...бо я тут експериментую з фонами, освітленням і намагаюся порозумітися з фотоапаратом і трішки з фотошопом)) ....буду дуже рада конструктивній критиці і порадам!! дякую))



Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))