Сторінки

вівторок, 3 вересня 2013 р.

з сусідом у ліфті!!!))

цікава назва))))) це нове завдання "із сусідом у ліфті" в блозі "штампи з любов'ю"!)))


дуже цікаве завдання....ні секунди не думала над тим чи записатися)))) 

отже, моїм сусідом, а точніше сусідкою стала чудова майстриня Катруся із Луцька!)) довго блукала її блого-хатинкою - не могла вибрати роботу для ліфтингу)) так багато краси!
але все ж таки одна робота мені впала в око майже одразу)) ось вона:


чудова! правда?!))
а ось і мій труд:

схожа?))) майже монохром))) і мої улюблені бризги))))



4 коментарі:

  1. Мені дуже сподобалась твоя листівка, така яскрава і насичена. Супер!

    ВідповістиВидалити
  2. краса, мені подобається дуже! Радію що мені попалась така сусідка)

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))