Сторінки

вівторок, 24 вересня 2013 р.

новорічні листівки...частина І

а вже почали підготовку до нового року?....як що ні, то приєднуйтесь до новорічного марафону від "Зроби сама"

мені завжди не вистачало часу....та і самих листівок перед новим роком....згадувала про все в останній момент)))) цього року так не буде, бо почала готуватися ще у вересні)))))

ось мій варіант простих листівок:


зовсім не мій стиль))))) важко робити прості листівки))) але воно того варте!)) такий собі варіант корпоративних вітальних листівок...правда? 


13 коментарів:

  1. Так, це точно на тебе не схоже. Але однакого красиво вийшло. І мені так дивно, що зовсім без скрап паперу і так класно!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую))) зі скрап папером мені також важко працювати......але не полишаю надії і його колись освоїти))

      Видалити
  2. А мне кажется очень отличный результат) Это кажется,что ""не твой стиль",на самом деле просто он нам непривычен. Всё больше хочется декора,элементов, текстуры....а вот с одним штампов и чернилами создать красоту-это сложнее)Хотя и называется стиль "чисто и просто")
    Удачи в конкурсе)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вікуся))) мені дуже подобаються твої роботи і цьому стилі...надихають!

      Видалити
  3. ох який клас! це дійсно твої роботи? я вже так звикла бачити клякси і бризги :) дуже гарні листівки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Яна! так, мої...важко повірити)) правда?)))
      я тут просто продовжую експериментувати з різними стилями.....до цих листівок бралася цілих 4 дні)))) не думала що так складно буде))) завжди хотілося ще щось доліпити)))) і бризгнути також)))) думаю марафон піде мені на користь)

      Видалити
  4. Такі гарненькі... )) Не вистачає синьої та зеленої ;) Це у Вас штамп такий? Чи намальовано? Ну дуже сподобались роботи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)) буде і синя і зелена)))) так, це штамп.

      Видалити
    2. Крутяшний штамп! Дуже сподобались роботи - й чисто, й цікаво. Як так тільки люди примудряються?... )))))

      Видалити
  5. фантастичні ялинки! Дуже сподобалися!!!:)))

    ВідповістиВидалити
  6. Ідеально чисто і просто!
    І дійсно, зовсім не скажеш, що це не ваш стиль:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) то в мене так перший раз получилося)) і можна одразу на ти)

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))