Сторінки

понеділок, 23 вересня 2013 р.

ліфтинг

а у "Завданні для душі" новий випуск майстрів скрапу!!! цього разу ми ліфтили чудову майстриню Дмитришину Олю! я була вражена її роботами....такі гармонійні, ніжні, дуже гарні і  різноманітні)) я просто у захваті!!! Оля молодчинка!
а тепер про ліфтинг) обов'язково приєднуйтесь до нашої душевної команди, надихайтесь і радуйте нас і себе чудовими роботами! а тепер робота Олі:



а ось мій варіант:


ну дуже припав мені до душі цей стиль)) вже третя робота така)))) я не застрягла на одному рівні!...ні......то все враження від відпочинку на морі.....ніяк з ним не можу розпрощатися)))) навіть почала робити свій перший альбом!!! так....я вже і до такого докотилася)))))) але щось торможу...тому розповідаю вам, щоб був стимул доробити і похвалитися)))

2 коментарі:

  1. странно,что комментариев нет...красивенно)
    мне очень нравится прям прочувствовала твои морские открыточки))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую Алекс!)) і таке буває))) напевно стиль не кожному подобається)))

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))