Сторінки

пʼятниця, 13 вересня 2013 р.

галопом по Польщі на МК до Еncza)))

нарешті розповім вам про мої пригоди цього літа, а точніше про 6-7 липня! трішки про ці дні  Ви зможете прочитати в ЧБ "Завданні для душі" - заходьте в гості!

а тепер детальніше: це було неймовірно! прекрасна пригода і без мого Володі нічого б з цього не було! а почалося все з оголошення в блозі Еncza про МК, які мали відбутися 6-7 липня у Вроцлаві....за кількасот кілометрів від Тернополя.......інша країна, інша мова....інші люди....і мене зачепило....десь два тижні зважувала всі за і проти,а потім порадилася з чоловіком (і він мене вмовив) і написала листа........але не до Еncza!))))))) а до подруги, яка проживає в Польщі і прекрасно знає польську мову, в якій я повний нуль))))))) так ось.....подружка допомогла з перекладом....ну і я ризикнула......бачили б Ви мене, коли я отримала відповідь))))))) тішилася як мала дитина....аж дух перехопило))))) як виявилося, пані Анна (Еncza), 
(ось вона)

чудова людина, відкрита до спілкування....навіть те що я не спілкуюся на польській її не налякало, вона написала "jakoś się dogadamy ;-) będę dużo pokazywać")))))) так я записалася на свій перший МК))))

ну їхати ми вирішили у двох......така собі невеличка пригода......запаслися двома рюкзаками і розмовником (яким майже не користувалися) вирішили добиратися маршрутками, поїздом і своїм ходом))))) вся дорога зайняла майже 20 годин!!))) поїздом до Львова, звідти маршруткою до Шигині (піший перехід через кордон), а дальше на поїзді із Перемешля до Вроцлава з пересадкою у Кракові....ми проїхали майже всю Польщу!!!!))) між пересадками в нас було достатньо часу щоб погуляти по Перемешлю і Кракові (де ми були вже другий раз).....і в одному і в другому місті було на що подивитися....стільки історичних пам'яток!!))) ось кілька фото з Перемишля:


чотирьох годин було достатньо щоб побачити все і встигнути перекусити)))) а дальше Вроцлав:


без карти ніяк))))

у Вроцлаві є одна цікавинка для туристів - бронзові гноми, які розкидані по всьому старому місто (історичний цент Вроцлава):

усі вони різні і знаходяться у найнесподіваніших місцях))))) ми знайшли десь більше 60-и таких статуеток)))))) 


незліченна кількість колодок на одному із мостів через р.Одра!))) тернопільському мосту до островка кохання є ще куди рости))))


вигляд із вежі (висота 90 м - приблизно 30 поверхів) на історичний центр міста! піднятися туди можна тільки про гвинтових сходах!)))) йшли довго)))) але це того варте!
а ось ми в самому на центральній площі міста:

ну і гігантські бульбашки - прекрасна розвага для малих діток:


ну а тепер про сам майстер-клас))) взагалі їх було безліч - це був такий собі марафон на три дні....пані Анна проводила два!
перший МК був присвячений "Рамці на літері".....усі учасники творили або елемент декору, або ж "рамочку" для фото....було дуже цікаво! працювали з чудовими матеріалами, випробовували різноманітні техніки і взагалі весело проводили час))))) 
ось мій результат:
фото робила пані Анна)))
звичайно я не втрималася і сфотографувала своє творіння поряд з її шедевром:


ось тут ви зможете переглянути роботи решти учасників))

а ось робочі моменти першого дня:


ось тут ви зможете переглянути більше фото)))

наступного дня ми робили "Просторові листівки"! було дуже цікаво....я навіть не могла подумати як міняється робота, коли використовувати нашарування деталей, але не просто одну на одну, а на об'ємні квадратики))) ніколи їх до того не використовувала, а даремно!))))
ось мій результат:


ось тут зможете переглянути решту робіт))

і робочі моменти другого дня:

найбільше мені сподобалося, що не зважаючи на те, що розуміла через слово і було дуже важко сформулювати правильно питання чи просто вимовити слово)))) - ми все одно знайшли спільну мову!))))) крім того самі учасники допомагали....більшість з них ще в школі вчили російську мову.....мені було цікаво спілкуватися з ними, а їм було цікаво спілкуватися з українкою)))))) 
багато допоміг мій Володя, який був єдиним мужчиною в жіночому царстві)))) він трішки краще розумів польську і допомагав мені порозумітися з майстринею))) 

висновок: неймовірний досвід!!! раджу всім спробувати))) спочатку почати хоча б з польських майстринь! google-перекладач прекрасний помічник в листуванні)) а ще краще мати польськомовну подругу))))) не боятися спілкуватися.....правда розмовник мало що допоміг))) жести, ручка і папір, смікалка;-) і всього кілька слів роблять чудеса!))))) а якщо ви знаєте англійську, то вам зелене світло)))) якщо поляк бачить іноземця - він одразу переходить на англійську (хоча польську я краще розумію))))) 
тому, вперед до нових вражень!!)))






















Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))