Сторінки

вівторок, 10 вересня 2013 р.

сторінка про море + багато тексту)))

важко після відпочинку влитися  творчий процес.....точніше так багато всього хочеться зробити, що просто не знаю за що взятися!))
почну з того, що ще запланувала на мора - сторінка! мені починає подобатися цей напрямок)))) раніше, чомусь, сторінки не получалися...мені просто не подобалися ті які я робила...напевно не розуміла їх суті.....які використати елементи, яку фотографію....а як підписати і все таке....а з фоном взагалі катастрофа.....це тривало до того часу....поки я не зрозуміла, що для того щоб зробити пам"ятну сторінку достатньо просто взяти і зробити)))) без лишніх роздумів.....а те які елементи, надписи і фото використати вирішиться в процесі.....головне визначитися з тематикою)) враховуючи, що я майже не використовую скрап-папір....то це зробити взагалі дуже легко - відключаєш розум і включаєш музику і вперед)))) ось такий у мене рецепт)))

а тепер на рахунок сторінки про море....в ЗДД стартувало нове завдання  "Чарівні манускрипти"


приєднуйтесь до нашої душевної компанії!!!
а ось мій варіант:



створила її на одному диханні одразу в день приїзду)))) так як ми прибули в Тернопіль об 11 годині ранку.....привезли половину валізи ракушок)))) і вже до вечора в мене так руки чухалися зробити цю сторінку)))))чесно, до наступного дня просто не могла дочекатися)))) 
тематика і так зрозуміла....море, сонце, пляж.....і все склалося дуже добре...так як я люблю.....саморобний фон, бризги, яскраві елементи, багато деталей..)))

а ще хотіла розповісти про ще одне своє досягнення)  я люблю читати! і досить часто останнім часом на очі попадається одна книга "Муза и чудовище"



автор Яна Франк (ось її сайт)......закортіло прочитати і вчора це сталося!))) на одному диханні я просто проковтнула 120 сторінок тексту від чого отримала неймовірне задоволення, масу позитивних вражень і знань! як потім виявилося, що я вже 2 місяці читаю її блог в ЖЖ, просто я ніколи не звертала увагу на автора....мені просто подобалися її ілюстрації, ставлення до життя і взагалі було просто цікаво читати))) 
я читаю багато художників, мене це надихає і подобається....інколи це хороший "пінок під з..." який стимулює щось робити, а не сидіти і пускати нюні)))....а тепер ще й заставило задуматися про час...але те що я напишу свої враження не про книгу не зрівняється з вашими особистими враженнями, адже всі  ми індивідуальності....і маємо свої погляди на світ....і кожен в книжці бачить тільки те, що вкладається в рамки його світогляду)))
для себе я побачила багато позитивного...було  і таке, що не вписується в моє розуміння, але факт є фактом - книгу варто спробувати прочитати кожному!
наприклад, до сьогодні мені було важко писати в блозі! часто було таке, що планується пост, маса думок, ідей, а коли приходиться писати - раз і пуста голова!))))) ну нічого не получається і то не так, і це не то....а  в результат якісь кілька бідних рядків, а то і того немає....і все....ще дуже часто задумувала - а що про мою писанину скажуть люди! також хороше гальмо))))
а тепер - в мене маса ідей....і я хочу ними ділитися.....ну, може для початку не все так гладко получиться...як би хотілося....бо є  і реальне життя - Володя, киця.....але все ж таки, щоб голова не горіла від думок треба, або перестати думати, або кудись ті думки записувати!))) чим блог не варіант?!!))) 

ось так от))) багато писанини....маса думок.....і головне: як вам моя сторінка?)))))

6 коментарів:

  1. Дуже кльовезна сторінка вийшла!

    ВідповістиВидалити
  2. мені дуже подобається сторінка!
    я все планую таку техніку попробувати

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) дуже рекоментую.....мені вона просто задоволення приносить)))

      Видалити
  3. Страничка шедевральная, мне так эта техника нравится в твоем исполнении!
    Книгу тоже читала, но дальше теории не пошла))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую Анюта)))
      ну в мене поки туго получається з книгою, але стараюся вести хронометраж))) найбільше сподобалося на рахунок генерального прибирання - зачепило))) і вже результат на "лицо")))) мені там одна фраза дуже сподобалася: "наше время уходит вовсе не на бытовые мелочи - оно уходит на попытки отвертеться от них"))) і то правда)

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))