Сторінки

вівторок, 3 вересня 2013 р.

я вже є))))

привіт красотулі!)) скучили за мною?))))) бо я за вами скучила!!!
вибачте, що  так зникла раптово на кілька днів))) причиною тому було - МОРЕ!!!!
7 днів чудового відпочинку на Азовському морі)) ніжне сонечко, ласкаве море....спокій....саме те, що я і мій Володик любимо))) а ще багато бомбезних хвиль!!)))) в яких ми скакали як малі діти))) і в останній день море з нами прощалося неймовірними хвилями....більше ніж на 3 метри зайти в воду не могли!))) але ми не здавалися!!! і отримали море позитиву і неймовірних емоцій))))



і трошки творчості на березі моря:


а тепер про не менш приємні події, які вже відбулися в скрапсвіті))))

а ось моє бачення Яниного скетча):


як вам такий варіант?)))
ну і, напевно ви вже знаєте, Я ДИЗАЙНЕР В ЧБ "ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДУШІ"!!))) ЮЮЮХХХУУУУ)))
і тепер в мене є ось такий чудовий банер:


тішуся як мала дитина)))))) впевнена, що дизайнерство в такому чудовому блозі принесе багато нових вражень і творчих успіхів)))) 







Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))