Сторінки

понеділок, 12 серпня 2013 р.

радісні новини))

УХХХЮЮЮ!!))) я б хотіла щоб мій ранок завжди починався так як сьогодні - з радісних новин!!
тим більше що їх аж дві!)))

і так перша:
я потрапила в ДК "Завдання для душі"!!! УРА!! давно хотіла працювати з їх душевною компанією!! дякую дівчатка за довіру!


друга:
я буду працювати один місяць із ДК "Київського скрапклубу"!!! прекрасна можливість для творчого росту))) дякую дівчата!!! наступного разу буду старатися краще, щоб попасти в основний склад))))

ну і на завершення листівка)) літня, сонячна і з бризгами)))))




цю листівку зробила за скетчем від Волгоградського скрап-клубу:



10 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дякую! дуже приємно буде працювати з тобою)))

      Видалити
  2. ООООООочень и ооооочень красиво!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю!!!Натхнення і творчого росту!

    ВідповістиВидалити
  4. Іра, вітаю тебе! Буду рада попрацювати з тобою в одній команді та ближче познайомитись! роботі чарівні в тебе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. взаємно!!! вже руки чешуться, щось по творити разом)))))

      Видалити
  5. Какая солнечная и позитивная открытка! Восторг! Благодарим за участие в задании Волгоградского скрап-клуба.

    ВідповістиВидалити
  6. Какая красивая, сочная открытка! Спасибо, что творите с ВСК!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))