Сторінки

середа, 31 липня 2013 р.

весільні бокали


я вже і таке роблю)))) ну ідея не нова....тим більше, що наречена не залишила місця для польоту фантазії(( "хочу бокали-рози!" і все..) люблю такі замовлення.....)))) але це був для мене позитивний досвід. по крайні мірі сподобалася така робота...і хочеться створити своє, цікаве, нестандартне... скрапове))
ну, ось мої перші весільні бокали:







висновок: обмотувати ніжку стрічкою ніколи в житті більше не буду!! це адский труд!!! а от пелюстки клеїти дуже сподобалося)) 




6 коментарів:

  1. Гарно вийшло!:)
    А ти коли обмотувала ніжку, чимось клеіла стрічку?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) обов'язково клеїла, бо інакше стрічка буде ковзати і втратить свій вигляд) але не раджу такого робити....повір..тяжко обмотати...не один метр спортила, поки получилося так як я хотіла

      Видалити
  2. Іра, дуже гарно і ніжно. А пелюстки вже голові чи сама робила з гофропаперу?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) пелюстки готові...довго шукала підходящі) знайшла в одній весільній агенції! вони їх тоннами купляють для оформлення весіль)

      Видалити
  3. Красиві!Я коли ніжку обмотую, то клею на двохсторонній скотч - виходить швидко і якісно

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за пораду) але, напевно, більше так робити не буду)) якщо чесно без задекорованої ніжки мені подобалися більше)))))

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))