Сторінки

середа, 10 липня 2013 р.

конвертик + ПД + ТОП + фото-загадка!

привіт-привіт мої любі! у мене сьогодні надзвичайно чудовий настрій....за останні 5 днів відбулося стільки позитивних і приємних подій! але про все попорядку)))
і так.... конвертик! зовсім не схожий на ті, які  я робила раніше))



відчуття неймовірні! надзвичайно приємно!!! 


а ось і листівку, на яку воно мене надихнуло:


признаюсь чесно - мені сподобалося)))) це величезний стимул рости в творчому плані, вдосконалюватися, експериментувати))) надихає на нові творіння!

а тепер ТОП!!!! моя листівка в Топі в чб Завдання для душі!!! ось вона:
неймовірно приємно!!! спасибі дівчаткам за таку честь!!! обожнюю ЗДД!!!!!

ну і фото-загадка! заінтригувала???))
вгадайте хто зі мною на фото:


для першого хто впізнає - обов'язково маленький сюрприз!!)))
чекаю на ваші здогадки в коментарях))))


15 коментарів:

  1. Очень красивые работы! Спасибо от скрап Мастер!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. ))) Ні Оленка! підказка №1 - це не родичка!)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Ні! не співробітниця, не колега, не подруга!!! вгадати треба ім'я!!)) якщо ти займаєшся скрапом, то не становитиме проблеми!

      Видалити
    2. ))))) гарна спроба, але ні!

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Молодець!!!!!! напиши мені на пошту iren_88@i.ua свою адресу і чекай на сюрприз!!!

      Видалити
    2. написала, дякую :)

      Видалити
  5. Відповіді
    1. я якось випадково натрапила на її блог - роботи неймовірно гарні. А тобі бачу пощастило бути на її МК.

      Видалити
    2. ))))пощастило))) знала б ти як про той мк велися переговори))) я ж в польській ні бум-бум))) але я задаволена результатом....і раджу всім спробувати потрапити на мк до своїх улюблених майстринь! це просто неймовірний досвід! і цілий вагон позитивного настрою і вражень!)))

      Видалити
  6. Анонім26.08.13, 11:13

    Привіт, Іринко! Тобі й справді пощастило, я давно відслідковую творчість кількох польських майстринь. Роботи Енчі - це щось неймовірно красиве, особливо захоплює об'ємність її робіт і кольорова гама. Ще часто заходжу на блог scrappassion.
    Ulya

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))