Сторінки

пʼятниця, 28 червня 2013 р.

сердечна листівка)

хай! а я до вас з новою листівкою! нещодавно мене попросили зробити її для дівчини на 20-тиліття, яка вчиться в медичному універі!!!! весела, цікава...крім того прохання було від її коханого! 4 дні в мене пішло на "творче обдумування"))))))
і ось що получилося:


як вам такий варіант??? серце, яке зацвіло від кохання))
замовнику дуже сподобалася, а найбільше те що: "Круто! справжнє серце, а не якась пародія!" (він також вчиться в медичному)))))
натхнення шукала всюди: скетчі, палітри, рецепти......т.д. і т.п......а в результаті допоміг Да Вінчі!!!
він цікавився за життя анатомією......і зробив дуже багато замальовок, коли вивчав людське тіло (тому його роботи неймовірно ідеальні і чаруючі).....а надихнула ось така замальовка людського серця:


надзвичайно талановита людина!!!! чомусь такі митці мене захоплюють...неймовірна людина....не дивно, що його Джоконда чарує людей до сьогодні!)))...а ким захоплюєтесь ви?

Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))