Сторінки

вівторок, 14 травня 2013 р.

ку-ку...;-)

ви про мене ще не забули?))) бо я про вас ні!!))давненько нічого не писала, але це не означає, що я лінилася і нічого не робила!) насправді за останні два тижні багато цікавого відбулося.....не рахуючи святкування Великодня!....але про все по-порядку....так ось...ми з моїм володею відпочивали на селі))) якщо це можна так назвати)))) "приобщались к труду"))) не рахуючи того що отримали класичний городній загар і що все тіло три дні відходило від "несподіваного" трудового навантаження, яке класично приходить навесні))) все одно відпочили морально від міста!) 
а відпочинок наш розпочався класично із освячення кошика.....ну в нас в селі дане дійство розпочалося о другій ночі і тривало до......7 ранку!!!))) чесно втомилися....а як зголодніли....ковбаска дійсно смачна була))))))
а от ввечері ми гарно відпочили...біля вогнища з чудовою компанією.....і запашним шашличком)))

а найбільший кайф був наступного ранку!! я і мій коханий дуже любимо природу...просто від неї фанатіємо....як тільки приїжджаємо в село одразу біжимо в ліс і до річки!...просто посидіти на березі, послухати співи пташок, шум води.....і нехай весь світ зачекає)))))) а прогулянка зранку, коли ще роса на траві...... я балдю)))))
і цього разу ми не впустили шанс прогулятися лісом:


ноги в росі....чисте свіже повітря і такий приємний спокій....


а ще ми натрапили посеред лісу на здоровезних равливік! 


ну і наш примітивний фотоапарат дуже нас здивував....я навіть не знала що він на таке здатний)))))) ось так він сфотографував ранкову травичку!!!!


краса!!! просто неймовірне задоволення отримуєш, коли тікаєш з міста....на природу!))) 
наша копійка також відпочивала на селі....трудилася в поті чола на печі))))



і ось ми повернулися в тернопільську рутину(((( з новими силами, масою вражень, натхнення і емоцій))))

одразу зачухалися руки щось зробити.....тим більше випробувати нові матеріали)))) які вже місяць лежать на полиці)))) ось результат:

блокнотоманія продовжується))) а новим матеріалом є тканина з крутою вишивкою і шикарним принтом...дрібні квіточки неймовірні!)) ось тут гарно видно:


і шнурок))) ну я його так називаю)...як правильно по-скраповому не знаю))))


крута штука....настільки розширює можливості!!))) давно його хотіла...і тепер в мене аж чотири види є)))) першим в рух пішов жовтий....а які ще кольори є дізнаєтесь згодом)))))
ну і ще одне маленьке досягнення....блок получився досить рівненьким і акуратним...


але більше досягнення це те, що мені вистачило терпіння (що мені зовсім не властиво) відштампувати кожну сторінку))))



ну і на завершення....в нас дома появився новий портативний прилад! презентую вам:


ПОРТАТИВНА НАСТІЛЬНА КОТОЛАМПА!!
із функцією автоматичного загоряння двох зелених лампочок, коли на столі з'являється кусочок ковбаски!!! в результаті чого котолампа починає рухатися з підлоги на табуретку, потім на стіл після чого виключається щигликом по хвосту!! інтенсивність світла можна регулювати за допомогою рибки, а також шинки! останнє викликає у котолампи хаотичне моргання лівою лампочкою!










2 коментарі:

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))