Сторінки

понеділок, 4 березня 2013 р.

в очікуванні весни)))

а за вікном знову падає сніг...ніяк весна не настане((((.....хоча, я думаю, це вже останні пориви зими.....скоро засяє сонечко...почне все розпускатися, квітнути....ох...краса....люблю весну))..але зиму, літо, і осінь також)))))) кожна пора року по своєму чарівна...а яка ваша улюблена пора?))
а ще в мене нова листівка...у знову стрічка в горошок)))) ось вона:


****


а ще мені дуже сподобалося експериментувати з акварельними фарбами....в результаті получилися ...кілька цікавих фонів)).....прекрасний матеріал для роботи...усі ці бризки, потоки...є в них щось по своєму гарне)

отже, з цією листівкою приймаю участь в наступному завданні:



p.s. поки я тут вам розповідала про свої експерименти...на дворі засяяло сонечко....чарівно...ось і грайливий настрій весни)))...трішки снігу....і одразу сонечко))))

2 коментарі:

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))