Сторінки

понеділок, 25 березня 2013 р.

маленьке свято!)))

але для мене то дуже велике свято!!!))) я в топі від ЗЗД!!!


 УУУРРРРРРААААА! дуже приємна несподіванка) дуже люблю цей блог! і така честь)) приємно коли твої роботи помічають! а ось і моя листівочка, яка потрапила в топ:


сьогодні така чудова погода....ще більше покращує настрій...настільки, що аж хочеться ним поділитися із всіма!

а ще в мене маленький дебют! тільки не смійтеся дуже!)) на днях вирішила освоїти ще одну сферу - блокноти!)).....сторінки різала з чоловіком і фарбувала також, копійка допомагала зшивати сторінки (хоча вона більше мішала...граючись з ниткою))) і пришивати квіти)) і ось результат:


******



****

***

***


**

тільки чесно!!! як вам блокнот??!) дуже хочеться почути ваші пропозиції і зауваження! все ж таки перша робота....а багато з вас давно таким займається...більше досвіду....ну може щось мені порадите)))) 

а з цим блокнотиком приймаю участь в наступному завдання:





5 коментарів:

  1. Вітаю тебе)))) Дякую за такі слова для блогу ЗДД))) Коли я йогостворювала, мріяла, що про нього будуть так відзиватись, а дівчатка мої зробили все, щоб так було))
    На рахунок блокнотика - і що смішного? Він чудесний))))
    У мене питання: а елементи на обкладинці пришиті чи приклеєні?

    ВідповістиВидалити
  2. дякую))) дуже приємно!)
    а на рахунок елементів...квіти, пір'їна і ґудзик пришиті, а стрічки приклеєні)

    ВідповістиВидалити
  3. Приймай естафету))) http://oli4ka-madewithlove.blogspot.com/2013/03/blog-post_27.html

    ВідповістиВидалити
  4. вітаю )))) нові досягнення завжди приємність !!! хай їх буде все більше й більше )))

    ВідповістиВидалити
  5. Листики внутри оочоень классные! Спасибо от Scrapvell)

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))