Сторінки

середа, 27 лютого 2013 р.

а за вікном сонечко....)))

чарівна погода, правда?)))) відчувається наближення весни...таке приємне відчуття....шкода, що доводиться сидіти на роботі в такий погожий день(((
нічого страшного...адже теплих і сонячних днів тепер буде більше))
а я сьогодні до вас без листівки...просто в мене надзвичайно чудовий настрій...і хочеться ним з кимось поділитися.....а то останнім часом я аж за дуже захопилася різноманітними скрап-завданням!)) а я не тільки скрапом займаюся....але про це згодом)
а сьогодні хочу вас познайомити з моєю головною помічницею - копійкою...ось вона:


моя кицюня...обожнюю її))) це ось я її сьогодні зловила за знущанням над декоративними квітами!!! я їх почепила на настільну лампу, бо ще не придумала куди застосувати)))...але, чує моє серце, що коли до них дійде справа, то не буде чим декорувати!))) це одна з улюблених "іграшок" моєї копійки)) ну, звичайно, коли її ловлять на гарячому, в неї одразу такий вираз....ніби "я тут випадково опинилася.....і я НІЧОГО не роблю....я сама скромність і чемність"))))
домашні улюбленці - це маленькі клубочки щастя))) завтра моїй копійочці виповниться 3 місяці.....ще зовсім манюня)
правду кажуть про котів, що вони і маленький домашній лікар, і "антидепресант"))) а ще будильник))))) останнє це про мою кицю.....як тільки продзвонить годинник - вона тут як тут....і варіант "ще 5 хвилин" не проходить))))))
ось такий домашній улюбленець в мене є)))а у вас тваринки вдома є??? якщо є, то розкажіть про них!))) з радістю почитаю цікаві історії)))

Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))