Сторінки

четвер, 14 лютого 2013 р.

кохання і......фехтування))

цікаве поєднання, правда?))) ось з таке нестандартне замовлення  в мене було....потрібно було зробити ватентинку з елементами пов'язаними з фехтуванням!! ось таким видом спорту цікавиться кохана замовника.....люблю нестандартні замовлення....вони розбурхують уяву....інколи такі цікаві поєднання виходять.....ось моє бачення:


******



ось така ніжна валентинка з рапірами в мене получилася....чесно...навіть не сподівалася на такий результат)))))) мені подобається, а вам?)))

6 коментарів:

  1. Действительно, необычный заказ. Рапиры получились шикарные!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо...я долго думала над этой открыткой.....а потом как-то само получилось))))

      Видалити
  2. Очень оригинально)))Спасибо, что творите с Волгоградским скрап-клубом)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже незвично, от таких листівок я ще не бачила! Щиро дякую від блогу "Ветер перемен")

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вікторія))) приємно читати такі слова))))

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))