Сторінки

субота, 2 лютого 2013 р.

фонові експерименти...

доброго ранку.....суботнього ранку....всі напевно сплять....тільки чомусь з самого ранку сіла за комп))))))....просто вчора ввечері, а точніше, вночі....на мене "напало" натхнення))))...після затяжного творчого процесу одразу заснула....тому спішу зранку похвалитися своїм творінням))))):



***


ось так....получилася зовсім не схожа на попередні валентинки....і мене це радує))))хоча сердечко я все одно зробила глянцевим...щось дуже вони мені в душу запали...))) а вам?
і ще мені дуже сподобалося створювати фон власноруч....бризги, клякси, трафарети......фони мене зачарували)))))


4 коментарі:

  1. Хорошее начало дня:)
    Мне тоже нравятся разные экперименты, фоновые в том числе!
    Интересно получилось!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо...я недавно познакомилась со структурной пастой....и теперь то и делаю что экспериментирую с ней..

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))