Сторінки

пʼятниця, 25 січня 2013 р.

Clean & Simple (чисто і просто)

цікавий стиль, правда?!!!...перший раз випробовую свої сили в ньому))) досі ніяк не могла зупинитися, коли починала декорувати листівки....все мало і мало було))))))
так як я вирішила спробувати всі стилі (досі ніяк не могла визначити, до якого ж стилю мої листівки належать;-))), тому завдання відчудового блогу зроби сама, як завжди дуже доречне:


спочатку невеличка довідка...хотілося самій щось написати, але  чудовий сайт скрап-інфо вже  впорався із цим завданням.....ось гарна стаття про стиль Clean & Simple (чисто і просто)
а тепер моє творіння:


і в цій листівці було важко зупинитися....але, мені здається, що я вчасно подолала своє бажання "ще щось добавити")))))
а як ви думаєте???)))


2 коментарі:

  1. Наскільки яскравим і складним може бути стиль clean&simple! Дуже вдала листівка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за похвалу))) будемо дружити!!!

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))